馃尭馃尭馃尭 You start your holiday 馃尭馃尭馃尭


Hej ! Wracam do was po chwili nieobecnosci. Przepraszam bardzo 偶e mnie nie by艂o , ale zwyczajnie nie mialam czasu. By艂 to okres w ktorym najwazniejsze by艂o aby poprawic jak najlepiej oceny. Wydaje mi si臋 , 偶e swiadectwo nie jest najgorsze ale mogloby by膰 lepiej jakbym sie uczyla caly rok. XD Ale narazie chce odpoczac od szkoly i nauki i nie my艣le膰 o niej. Wakacje sie rozpocze艂y  a ja dalej nie mam pomys艂u co b臋de robic. Chcia艂abym i艣膰 do jakiej艣 pracy sezonowej , ale nie wiem czy co艣 znajde narazie szukam! A wy macie ju偶 zaplanowane? Pochwalcie sie w komentarzach co macie zamiar robic!
Powracajac do zdje膰. Uda艂o mi si臋 je zrobi膰 w pi膮tek kiedy s艂o艅ce wysz艂o zza chmur. Jest to lekka stylizacja. Niekoniecznie na upa艂y , ale na przyjemne ciep艂e powietrze idealna. Sk艂ada sie z lu藕nej nie co eleganckiej koszuli oraz zwyk艂ych czernych jeansow i 艂ososiowych slip-on. Jestem zakochana w tych butach kt贸re s膮 strasznie wygodne i 艂adne. Polecam!








Koszula-river island , spodnie-h&m , slip-on-primark , okulary-sin-say

Angelica Gurgul

8 comments:

  1. Cudowne te buciki! 艢wietne zdj臋cia:)
    Juliie-blog KLIK!

    ReplyDelete
  2. Ja w wakacje jad臋 jeszcze na ob贸z a tak po za tym to postaram si臋 wypocz膮膰 :)
    jullia2452.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. 艁adne buty ;)
    I 艣wietne zdj臋cia! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. 艢liczne butki !Obserwuj臋 :)
    modamuzykaija.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. 艢liczne slip-on :)
    Mam pewn膮 pro艣b臋 - poklikasz w baner po prawej stronie i w linki w tym po艣cie? Za klikni臋cia we wszystko i podanie cen daj臋 dwa komentarze. Zapraszam r贸wnie偶 do konkursu :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    ReplyDelete
  6. Nominuj臋 Ciebie do LBA. Wi臋cej info na zpamietnikaleworecznej.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. super! zapraszam do obserwowania :*
    http://liittleblack.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. wakacje ju偶 zaplanowane, wi臋c niestety ja nie mam czasu na jak膮艣 prac臋, bo ci膮gle mnie nie ma:(
    super but, dla mnie wygoda przede wszystkim:) pozdrawiam! :)
    http://ich-perspektywy.blogspot.com/

    ReplyDelete

always follow for follow xoxo

Instagram