Not sad but not happy




Hej! Cieplejsze dni znowu do nas wróciły , jeej. Ja w taką pogode lubie ubierać się komfortowo i nie za ciepło. Ostatnio kupiłam buty na które czaiłam się przez dluższy czas. Są to sandałki na platformie, w których nogi czują się świetnie. Chciałam je mieć do spódniczek czy spodenek kiedy to optycznie wydlużają nogi. W tej stylizacji w wiekszosci góruje kolor czarny. Wybrałam haftowane spodenki oraz crop top z wyzszym dekoltem. Polecam wszystkim taka stylizacje ponieważ osobiście czuję się wygodnie i kobieto :)
Xoxo,
Angelica











Sandały - sinsay , spodenki- top shop , crop top - new look

Angelica Gurgul

7 comments:

  1. Cudowna stylizacja! Śliczne spodenki:)
    Juliie-blog KLIK!

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz! <3 Bardzo ładne spodenki :)
    lawendowylakier.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hello,

    Beautiful look ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  4. Cudowna stylizacja! Bardzo dobrze wszystko dobrałaś :)
    Wspaniały blog!
    Zapraszam do siebie, trwa mini rozdanie i miałabym prośbe o poklikanie w linki w najnowszym poście a za wszystko sie odwdzięczę ;)
    http://seecreetivee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Śliczna stylizacja, podobają mi się sandały :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    ReplyDelete
  6. wyglądasz bardzo dorośle jak na 14 lat :o te spodenki mi się podobają, mam podobne, według mnie wyglądają jak spódniczka, co jest fajne :)
    jaczarownica.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. sliczny ootd! brawa dla fotografa :) pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)

    ReplyDelete

always follow for follow xoxo

Instagram