ART IS WHATEVER YOU CAN GET AWAY WITH





Hej! Już listopad , a dopiero co zaczynała się szkoła. Jak dla mnie to dobrze bo chce już skończyc to gimnazjum...
Hi! Already November, and only just a school began. As for me it well because I want already to finish this junior secondary school...


Ogólnie to mam swój grafik i na inne czynności które chciałabym zrobić nie mam czasu. Ktoś powie co ja niby takiego robię? Mój dzień przeważnie składa się wstaje , idę do szkoły , wracam jem obiad , chwilę odpoczywam , i się uczę. (Nauka pochłania mi chyba najwięcej czasu , ponieważ w tym roku sie na prawdę staram o jak najlepszą średnią i pasek.  ) Później przeważnie jest kolo 20 robię ćwiczenia , myję się i idę spać. I następny dzień to samo. Nie kiedy znajduję czas na zdjęcia i bloga. Jestem zadowolona z postępów jakie robię i niestety kosztuje to czasu , który i tak bym pewnie wykorzystała na siedzenie w internecie. Przynajmniej dąrze do swoich celów co daje mi wiele szczęścia! 
A wy macie jakieś cele do których zmierzacie ?

Generally I have it one's graphic designer and I am having no time for other activities which I would like to do. Somebody will say what I supposedly so am I doing? My day mainly comprises from: he is getting up, I am going to the school, I am getting back home, I am having dinner, moment I am resting, and I am studying. (the Learning for me is probably taking the most time, since this year to the truth I am trying about like the best average and pasekna certificate.) later mainly there is wheel 8p.m so I am doing hours exercises, I am washing myself and I am going to bed. And the following day the same. Not when I am finding the time for photographs and the blog. I am pleased with progress I am doing which and unfortunately costs it of time, which still most probably I would use on serfowaniu in the Internet. At least dąrze to one's destinations what a lot of happiness is giving to me!
And you have some cells at which you aim?












White sweater - stradivarius , sweater - zara , white blouse (of my friend) - h&m


Angelica Gurgul

26 comments:

  1. Przepiękne zdjęcia! zwłaszcza pierwsze 3 wyglądasz jak modelka tak profesjonalnie :) Jestem pod wrażeniem :)
    Ja planów i celów mam dużo teraz moim największym jest przytycie :D
    http://arienns.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  2. Jakie mam plany? To chyba przestać zajadać czekolade haha :D
    śliczne zdjęcia!!!
    bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    ReplyDelete
  3. Przepiękne stylizacje <3.
    Poklikałabyś w ostatnim poście?Z góry dziękuję?
    Jeżeli spodobał Ci się nasz blog,zaobserwuj :).
    fashion--twins.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia i stylizacje :)
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Piękna stylizacja <3 zdjęcia tak samo <3

    Może wspólna obserwacja? daj znać umnie :*
    http://ovixx93.blogspot.com

    Zapraszam do konkursu na moim fanpage <3

    ReplyDelete
  6. Pytałaś o obserwacje ja już obserwuje :)
    http://zanetta44.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  7. piękne zdjęcia, świetny sweterek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  8. Oczywiście, cały czas mam jakieś plany, cele, marzenia, które staram się realizować :) Życzę Tobie powodzenia w uzyskaniu czerwonego paska :) Ja mam już szkołę, studia za sobą, a czerwony pasek również zawsze starałam się mieć i był co roku :)
    Zapraszam do obserwacji :)

    ReplyDelete
  9. Cel: zdać prawo jazdy - już wykonany. Teraz drugie wyzwanie - matura :) A potem planów aż zanadto :) Piękne zdjęcia choć średnio przekonują mnie ubrania z ZARY. No ale to już kwestia gustu :)

    ReplyDelete
  10. cuuudowne zdjęcia
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Super zdjęcia! Cel to klasa biologiczno- chemiczna! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Cudowne zdjęcia *.*
    Ja niestety przez szkołę, najmniej czasu znajduję na zdjęcia :/
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    ReplyDelete
  13. Twoje zdjęcia dają cudowną atmosferę, coś magicznego. *-*
    Obserwuje. :)

    ReplyDelete
  14. Twój blog jest cudowny! Kocham go! Mam nadzieje że zajrzysz na nasz blog!
    Może obserwacja za obserwacje?? ;-*
    beautyfashiontrendy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Twój blog jest cudowny! Kocham go! Mam nadzieje że zajrzysz na nasz blog!
    Może obserwacja za obserwacje?? ;-*
    beautyfashiontrendy.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. 1 zdjęcie totalnie skradło moje serce. Ja jestem w 2 klasie liceum, mam 3 rozszerzenia (WOS, historia, polski), wcale nie zależy mi na pasku, czy wygórowanym wyniku na koniec roku, a tak czy inaczej nauki mam pod dostatkiem. Czasami siedzę do 1 w nocy, aby na drugi dzień wszystko było zrobione...
    Dzięki za komentarz i zapraszam ponownie- www.talikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Super zdjęcia ♥

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Świetny post oraz zdjęcia, bardzo mi się spodobały :) obserwuję :))
    pozdrawiam :)
    masubiendo.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ja też chciałabym wyjść już z tego gimnazjum... Czekają mnie za niedługo próbne potem oficjalny, oceny... i miejmy nadzieję dostanie się na swój wymarzony kierunek. Śliczne zdjęcia, gdyby nie blog to pewnie też bym bezsensownie marnowała swój czas w Internecie.Obserwuję ;)
    Pozdrawiam :)
    Different Diamond klik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale nie bawię się w to co napisałaś poniżej ;)

      Delete
  20. Śliczne zdjęcia, ale czy biały sweterek po leżeniu w liściach nie zmienił koloru? :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  21. Moim celem jest doskonalenie się w fotografii. Świetne zdjęcia, dobrze na nich wyszłaś.

    foggysilence.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Cudowne zdjęcia ! :>
    Wspólna obserwacja ?
    daydream89.blogspot.com

    ReplyDelete

always follow for follow xoxo

Instagram