MARRY SOMEBODY WHO HAS A GOOD HEART




W końcu mamy wakacje! Czas odpoczynku i leniuchowania.
In the end we have holidays! Time of the rest and lounging about.
 Na te wakacje czekałam chyba najbardziej ze wszystkich ponieważ w końcu kończę gimnazjum. Ostatni rok może nie bym jakiś trudny mimo że wreszcie zaczęłam się uczyć. Po prostu było bardzo męczące chodzenie już do tej szkoły. W kość dała też klasa której w 3/4 nie znosiłam. Na szczęście to już oddzielam grubą kreską i zaczynam od nowa. Zaniosłam już wszystkie potrzebne dokumenty i czekam tylko aż się dostanę (mam taką nadzieje)! 
Na te dwa miesiące mam plan aby zacząć prowadzić tego bloga systematycznie , na co nie miałam czasu w roku szkolnym. Mam w planach także nagrywanie na youtube. A jeśli chodzi o innej kategorii zadania to biegać regularnie rano i wieczorem. Myślę , że uda mi się to spełnić ponieważ już mi w miarę dobrze idzie, oby tak dalej.

I probably waited for these holidays the most of everyone since in the end I am finishing the junior secondary school. The final year can not in order to some difficult even though I finally started studying. Walking already to this school was simply very tiring. Also a class gave a hard time of which in 3 / 4 I didn't carry. Fortunately I am already separating it with fat line and I am starting anew. I already took all needed documents and I am only waiting until I get (I have so will stuff)!
For these two months I have a plan in order to start leading this blog systematically, what I was pressed for time in the school year to. I have also recording in plans on youtube. And if he walks about other category of the task to run regularly in the morning and during the evening. I think that I will manage to fulfil it since for me just enough well is already going, keep it up.









kombinezon-h&m , buty- nike son of force , zegarek-cropp

Angelica Gurgul

6 comments:

  1. Śliczne zdjęcia! miałam kiedyś kupić ten zegarek, ale niestety były porozbijane :/
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    ReplyDelete
  2. piękny kombinezon ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. śliczne zdjęcia masz bardzo ciekawa urode :)

    doblazness.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjęcia, świetnie wyglądasz! Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zazdroszczę takiej motywacji do biegania :) Udanych wakacji!
    Pozdrawiam!

    sunshine-wika.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  6. Przecudowne zdjęcia♥

    serdecznie polecam i zapraszam na nowy post! :)
    MÓJ BLOG♥

    ReplyDelete

always follow for follow xoxo

Instagram